PracaGrupypl.praca.dyskusjehehehe smieszna (tragiczna) sytuacja › Re: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
  • Data: 2003-07-30 09:26:03
    Temat: Re: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
    Od: "pkd_gdynia" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bg7pp0$fe9$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Mam
    :-) mam podobnie, jutro konczy sie umowa. dyrektor cos pisal o przedluzeniu
    umowy na dotychczasowych warunkach, czekaja z tym do ostatniego dnia :-)
    tyle ze ja wczoraj powiadomilem osobe wypisujaca te wszystkie umowy itp...
    zeby albo placili normalnie, albo niech sie wypchaja ;-) od tej chwili jest
    kompletna cisza nt. war. umowy :-) Jutro ostatni dzien :-)
    pojutrze pierwszy dzien mojego nowego zycia :-)
    wiecej optymizmu :-)
    bezrobocie spada, jest dobrze - tak powiedzial wczoraj minister Hausner w
    sejmie ;-)