PracaGrupypl.praca.dyskusjehehehe smieszna (tragiczna) sytuacjaRe: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
  • Data: 2003-07-30 12:01:09
    Temat: Re: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Macie takie samo zdanie co ja. Jade na slub, w sobote nie wracam.
    > Apropos dymania - racja. Wszyscy co tutaj pracuja na takich samych
    warunkach

    ciach> Podobno zadna praca nie hanbi (ja tez tak sadze i nie z tego powodu
    > rezygnuje). Kopiowanie plikow na dyskietki, robienie sprawozdan
    budzetowych,
    > obsluga programow LEX i Platnik, drukowanie na mase, resetowanie kompow
    nie
    > pomoga mi jednak w nabraniu doswiadczenia. Gdzie moj kochany Linux,
    > ipchains, syslog, apache, php, kernel blablabla... Oj przepraszam.
    Wynioslem
    > z tego urzedu jedno doswiadczenie zyciowe. Jak nic nie robic.
    >
    > Mam nadzieje
    ciach..

    Smutna prawda o czynnościach informatyka samorządowego. Choć ja tam mam
    Linucha, własnmoręcznie postawiony serwerek na 2000 i sam piszę dla nich
    stronkę. Też już powoli zaczynam mieć dość bo większość zadań to to co
    napisałeś a do serwerków nie ma czasu zasiąść.

    > Trzymajcie kciuki podczas szukania nowej pracy, ja rowniez trzymam kciuki
    za
    > wszystkich bezrobotnych.
    > Bedzie dobrze!! :)

    Powodzenia i szybkiego wyszukania uczciwie płatnej i rozwojowej roboty
    Pozdrawiam
    PawełW.