PracaGrupypl.praca.dyskusjehehehe smieszna (tragiczna) sytuacja › Re: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
  • Data: 2003-07-30 09:40:22
    Temat: Re: hehehe smieszna (tragiczna) sytuacja
    Od: "xterm" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :-) mam podobnie, jutro konczy sie umowa. dyrektor cos pisal o
    przedluzeniu
    > umowy na dotychczasowych warunkach, czekaja z tym do ostatniego dnia :-)
    > tyle ze ja wczoraj powiadomilem osobe wypisujaca te wszystkie umowy itp...
    > zeby albo placili normalnie, albo niech sie wypchaja ;-) od tej chwili
    jest
    > kompletna cisza nt. war. umowy :-) Jutro ostatni dzien :-)

    Tak samo jak u mnie. Przed chwila mialem rozmowe na ten temat. Niemalze
    plakali, ale wezma sobie kogos z PUP ;]
    Najlepsze jest to, ze powiedzieli ze moj przelozony sobie sam nie poradz.
    Muahahahaha ale beke mialem. Ja przez 3 tyg. spokojnie sobie radzilem sam,
    poustawialem jak nalezy i teraz mam kompletny luz w robocie. Wystarczylo
    "posprzatac" ;]]]
    Aha... Powiedzieli ze chce mnie zatrzymac na tych samych warunkach do
    momentu jak beda mieli kase na etat. Moze to trwac nawet latami. Jak juz
    zdobede etat to minimalna krajowa + podwyzki co roku o jakies 70zl.
    Obliczylem sobie, ze za jakies 10 lat bede mial 1300 na reke!! jupiiii!! ;]]
    Chyba ze zle licze ;]

    > pojutrze pierwszy dzien mojego nowego zycia :-)

    tak jest!!

    > wiecej optymizmu :-)
    > bezrobocie spada, jest dobrze - tak powiedzial wczoraj minister Hausner w
    > sejmie ;-)

    Jestem pozytywnie nastawiony :) Pani Hausner podtrzymuje mnie na duchu ;P