PracaGrupypl.praca.dyskusjechodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa) › Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
  • Data: 2005-07-01 18:29:40
    Temat: Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości
    news:da3g4u$4vt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ok, trochę się zagalopowałem - skoro więc jakiś złodziej poczuł się
    > porównany do socjalistów, to przepraszam.

    To żart??:)))))))))))))))
    Czyżby dla Ciebie złodzieje przedstawiali większą wartość od socjalistów?

    > No i...? Możesz rozwinąć? Nie wiem, jak ma się cena zboża do ceny paliwa,
    > wiem tylko, że na paliwo jest akcyza i VAT (aha, jeszcze chyba podatek
    > drogowy?), dlatego podejrzewam, że cena paliwa jest relatywnie wyższa.
    Nie chce Ci naświetlać złożoności rynku zbożowego.
    Dodam tylko że w ten sposób zabija sie cała inicjatywę producentów.

    > Mylisz skutek i przyczynę - to właśnie wysokość obciążeń pracodawców
    > powoduje (między innymi) bezrobocie.

    Przeceniasz role pracodawców!
    Pracownik obejdzie sie bez pracodawcy a pracodawca bez pracownika nie!
    Pracodawcy potrzebny jest rynek zbytu i ustabilizowane prawo, w tym także
    prawo fiskalne. Bo nawet bez żadnych obciążeń fiskalnych przy braku
    rynku zbytu nie jesteś w stanie zatrudnić nikogo bo i po co.

    > A jak inaczej Twoim zdaniem rządy (i nie tylko) mają wpływać na obniżenie
    > bezrobocia, jeśli nie przez
    > mniejsze obciążenia fiskalne? Przecież nie będą sami zakładać
    > przedsiębiorstw - nie ten system.
    >

    > ch.

    Przez zagwarantowanie podstawowych warunków bytu swoim obywatelom.

    Józek

    Ps.zmieniono kodeks pracy i zmniejszono obciążenie podatkowe i co??
    widać poprawę???