PracaGrupypl.praca.dyskusjechodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa) › Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
  • Data: 2005-07-02 12:09:23
    Temat: Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
    Od: Traper <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego pięknego dnia: Sat, 2 Jul 2005 11:49:19 +0200,
    osoba :"Józek" napisał(a):

    >Witam
    >I wszystko by było ok gdyby nie fakt że piszesz o najbardziej
    >poszukiwanych zawodach, dzisiaj.
    >A co powinna zrobić dziewczyna w zawodzie : matematyk,
    >historyk, elektryk???
    Sytuacja o której pisze była ok 2 lat temu gdy na rynku było gorzej
    niz teraz - przynajmniej tak mi sie wydaje.
    Co sie zaś tyczy zawodów które wymieniłeś to zasada jest ta sama,
    jedynie zmienia sie profili firm lub instutucji do których sie dzwoni,
    fakt to nie sa zawody bardzo poszukiwane, ale jak ktos poszuka to
    pewnie po dłuzszym czasie cos znajdzie, ważne by nie czekać biernie aż
    praca "sama przyjdzie" do domu.

    Pozatym przeciez wybierajac sobie określony zawód bierze sie pod
    uwage co moze robić po jego uzyskaniu.
    Zawsze można sie przecież przebranżowić, dokształcić, podobno na
    zachodzie ludzie tak robia....

    Pozdrawiam

    Traper.