PracaGrupypl.praca.dyskusjechodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa) › Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
  • Data: 2005-07-03 08:41:18
    Temat: Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
    Od: Traper <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego pięknego dnia: Sat, 2 Jul 2005 21:37:40 +0200,
    osoba :"Józek" napisał(a):

    >Użytkownik "Traper" napisał w wiadomości

    >No własnie - wydaje Ci sie!

    Może ale statystyki mówią ze jednak bezrobocie spada, dodatek
    poniedziałkowy do wyborczej jest jednak troche grubszy, oraz w firmie
    w której pracuje była niedawno rekrutacja i przyszło tylko kilkanaście
    CV, w tamtym okresie przyszło kiladziesiąt...

    >Tak, ale w takim układzie można by przyznać racje pani profesor
    >poseł że "winę za bezrobocie ponoszą sami bezrobotni"!!!!
    >Ale ja sie z tym zgodzić nie mogę.
    >Bo jeśli tak to może zrezygnujmy z wszelkich rządów i prawa.

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale twierdzisz ze państwo powinno
    podać prace "na talerzu" i zapewnić ją każdemu kto chce poprzez PUP?

    >Tak, i dlatego tam wiecznie jest bezrobocie a nawet często przekracza
    >10% a to co jest na obrzeżach miast to nawet nie pokazują.

    Skad te wnioski że nie sa liczeni? Mozesz podać jakiegos wiarygodnego
    linka do strony gdzie jest taka informacja? Czy to są jedynie twoje
    przypuszczenia, domysły.

    Pozdrawiam

    Traper.