PracaGrupypl.praca.dyskusjechodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa) › Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
  • Data: 2005-07-02 19:37:40
    Temat: Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
    Od: "Józek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Traper" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ffucc1lco8jf37kj3lgldguoffntk4gp4k@4ax.com...
    > Pewnego pięknego dnia: Sat, 2 Jul 2005 11:49:19 +0200,

    > Sytuacja o której pisze była ok 2 lat temu gdy na rynku było gorzej
    > niz teraz - przynajmniej tak mi sie wydaje.

    No własnie - wydaje Ci sie!

    > Co sie zaś tyczy zawodów które wymieniłeś to zasada jest ta sama,
    > jedynie zmienia sie profili firm lub instutucji do których sie dzwoni,
    > fakt to nie sa zawody bardzo poszukiwane, ale jak ktos poszuka to
    > pewnie po dłuzszym czasie cos znajdzie, ważne by nie czekać biernie aż
    > praca "sama przyjdzie" do domu.

    Tak, ale w takim układzie można by przyznać racje pani profesor
    poseł że "winę za bezrobocie ponoszą sami bezrobotni"!!!!
    Ale ja sie z tym zgodzić nie mogę.
    Bo jeśli tak to może zrezygnujmy z wszelkich rządów i prawa.

    > Pozatym przeciez wybierajac sobie określony zawód bierze sie pod
    > uwage co moze robić po jego uzyskaniu.
    > Zawsze można sie przecież przebranżowić, dokształcić, podobno na
    > zachodzie ludzie tak robia....
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Traper.
    Tak, i dlatego tam wiecznie jest bezrobocie a nawet często przekracza
    10% a to co jest na obrzeżach miast to nawet nie pokazują.

    Pozdrawiam

    Józek