PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaleznosc zarobków i kariery od IQ › Re: Zaleznosc zarobków i kariery od IQ
  • Data: 2006-10-19 11:38:27
    Temat: Re: Zaleznosc zarobków i kariery od IQ
    Od: "kinky" <w...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    >W takich sytuacjach jak wyzej opisana albo przyjaznie i bez okazywania wyzszosci
    > tlumaczysz jak dziecku ("100k to 100% i zeby miec 250k, to musimy dodac
    > 150k, czyli 150%"), albo zmieniasz na cos latwiejszego, np. 2,5 raza, a
    > w zadnym wypadku nie angazujesz w spor osob pobocznych. Robic z tego
    > afere w szerszym gronie wypadaloby tylko wtedy, gdyby byl to np. blad w
    > zeznaniu finansowym narazajacy firme na okropne skutki, a osoba
    > odpowiedzialna by tego nie umiala zrozumiec.

    Po pierwsze to ja zostałem wywołany przez szefa. Musiałem się
    bronić, gdyż ten dokument miał być wysłany do pewnego urzędu
    państwowego. Nie będę się podpisywał pod czymś, co zawiera
    błędy w obliczeniach mimo, że mój szef ma inne zdanie. Na co dzień
    daleko mi do tego aby komuś wytykać błędy, jeśli nie zostanę
    poproszony o opinię. Ja nie udowadniam wyższości nad szefem to on ma
    władzę nade mną.
    Chcę jeszcze raz podkreślić, że inni współpracownicy zachowali
    się jak strusie. Szef w ich obecności zarzucił mi błąd, więc
    naturalną rzeczą była próba ich wciągnięcia w dyskusję.

    Zgadzam się w pełni z kolegą, który wspomina o sitwiarstwie w
    niektórych firmach:

    >"Awans który opisałeś to totalne sitwiarstwo, towarzystwo wzajemnej
    >adoracji i gniazdo niekompetencji.
    >I akurat w czymś takim, inteligentni ludzie pracują a potem się zwalniają
    >zamiast awansować, bo gdzieś indziej ich inteligencja będzie
    >wykorzystana aby generować profit, a nie aby bronić się przed baranami
    >którzy na ich plecach chcą zrobić wątpliwych podstaw karierę."

    Znam z autopsji takie sytuacje, bo to nie jest moja pierwsza praca. I
    tak się składa, że firma w której obecnie pracuję jest tego żywym
    dowodem.

    Kinky