PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaleznosc zarobków i kariery od IQRe: Zaleznosc zarobków i kariery od IQ
  • Data: 2006-10-19 19:23:37
    Temat: Re: Zaleznosc zarobków i kariery od IQ
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 21:03:57 +0200, Irving Washington <m...@d...doPLer>
    w <eh8i6t$pdu$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Jakub Lisowski napisał(a):
    [ ... ]

    > Popatrz sam jakiego rodzaju stosunki przytaczasz: wykorzystywanie,
    > groźby. To są przecież sytuacje skrajne.

    No tak rozumiem pozwolenie sobie z kimś na coś.
    Sytuacje nieskrajne mieszczą się według mnie wewnątrz dopuszczalnych
    norm stosunków międzyludzkich, a tego nie trzeba badać, ile można sobie
    pozwolić, tak się po prostu postępuje.

    [ ... ]
    > No właśnie ten Twój zdrowy rozsądek i umiejętność radzenia sobie z
    > porażkami, wynika z Twojej inteligencji, nie mającej nic wspólnego z IQ.

    No ja tutaj będę obstawiał na geny, wychowanie i doświadczenie, ale to takie
    staromodne. Określenie tego inteligencją śmaką jest bardziej trendi.

    Z drugiej strony - ciekawe jak słowo 'inteligencja' jest rozumiane, to
    znaczy, skąd w powszechnym mniemaniu człowiek dowolną inteligencję ma.

    > Maciek

    ja czyli jakub
    Revoke.