PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaleznosc zarobków i kariery od IQRe: Zaleznosc zarobków i kariery od IQ
  • Data: 2006-10-19 20:16:50
    Temat: Re: Zaleznosc zarobków i kariery od IQ
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Lisowski napisał(a):
    > No tak rozumiem pozwolenie sobie z kimś na coś.
    > Sytuacje nieskrajne mieszczą się według mnie wewnątrz dopuszczalnych
    > norm stosunków międzyludzkich
    Gdyby tak było, termin asertywności nie zrobilby większej kariery :)
    Zauważ, że asertywność, czyli w skrócie "okreslanie na ile pozwalamy
    sobie w relacjach z innymi i innym w relacjach z nami" odnosi się nie
    tylko do sytuacji skrajnych ale też do tych, uznawanych za dopuszczalne.

    > No ja tutaj będę obstawiał na geny, wychowanie i doświadczenie, ale to takie
    > staromodne. Określenie tego inteligencją śmaką jest bardziej trendi.
    Geny, doświadczenie, wychowanie. Inteligencja płynna nierozwiązywalnie
    związna jest z czynnkiem genetycznym. A skrystalizowana z nabytym
    doświadczeniem :)

    Więc jak - jest to kwestia Twojej inteligencji? :)

    > Z drugiej strony - ciekawe jak słowo 'inteligencja' jest rozumiane, to
    > znaczy, skąd w powszechnym mniemaniu człowiek dowolną inteligencję ma.
    W powszechym mniemaniu? Umie wywrzeć odpowiednie wrażenie :)

    pozdrawiam
    Maciek