PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo? › Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
  • Data: 2009-05-31 21:12:41
    Temat: Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gvuro8$hcc$1@nemesis.news.neostrada.pl Jackare
    <...@s...de.pl> pisze:

    > Wg teorii niektórych użytkowników usenetu nie ma przestępstwa gdy się go
    > nie udowodni :))),
    I słusznie.
    Nazwij kogoś konkretnego złodziejem bez wyroku sądu, a sam możesz trafić
    przed sąd.

    > więc o jakiej kradzieży tu mówimy??
    Aby rozmawiać o kradzieży nie jest potrzebny _konkretny_ złodziej.

    > W całym naszym najlepszym z cywilizowanym światów istnieje instytucja
    > napiwku dawanego przeważnie kelnerom, listonoszom, taksówkarzom,
    > szatniarzom, bojom hotelowym, obsłudze parkingów. Jak ją ująć i
    > uregulować ???
    Nie mam pojęcia.
    Ale co to ma do rzeczy?

    > Ja osobiście daję napiwki gdy jestem zadowolony z obsługi.
    > Nie żądam za
    > nie paragonów fiskalnych i nie jestem ciekaw co napiwkobiorca z nim
    > zrobi. To taki bonus "peer to peer" jak cukierek dla dziecka ;)
    Nie słyszałem o dzieciach dostających cukierki wartości 2k-3,5k miesięcznie.

    > A że
    > rozdajacych cukierki jest więcej i w miesiącu zbierze się niezły
    > woreczek? Cóż, taki lajf...
    No tak...
    Tylko to nie bardzo ma związek z topikiem.

    --
    Jotte