PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo? › Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
  • Data: 2009-06-01 06:47:44
    Temat: Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
    Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > dostaje się za coś, co leży poza standardowymi obowiązkami, za których z
    > kolei wykonanie otrzymuje się podstawowe wynagrodzenie wg podpisanej
    > przez obie strony umowy.

    > właśnie po to aby ograniczyć chorobowe.
    > >

    > Wiesz, zdarzyło mi się pracować w kilku firmach i tam nikomu nie
    > przychodzilo do głowy, by nadużywać zwolnienia. Więcej - nikt nie
    > korzysta z urlopu na rzadanie, bo nie ma takiej potrzeby, jeśli komuś
    > wypadnie cos na prawdę ważnego - dzwoni do firmy i po prostu prosi o
    > urlop wypoczynkowy i go dostaje, bo jeśli bierze w ten sposób urlop,
> [...]
    Dokladnie. Tez pracowalem w kilku firmach.
    Pierwsza to byl duzy poskomunistyczny moloch, zwiazki zawodowe itp.
    Pracownicy i pracodawcy nawzajem robili sie w huja. Chorobowe po 2
    tygodnie, premie, podwyzki dla znajomych itd. Pozniej procowalem juz dla
    mniejszych prywatnych firm. I tu pracodawca rozumie ze doswiadczony
    pracownik jest cenny a pracownik rozumie, ze pracodawca tez czlowiek :)