PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo? › Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
  • Data: 2009-06-01 07:59:52
    Temat: Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam pojęcia.
    > Ale co to ma do rzeczy?

    Ano to, że takie napiwki to ekstra dodatki do wynagrodzenia. Dodatki
    wynikające wprost z zaangażowania i jakości pracy osoby ją wykonującej.
    Można więc je nazwać premią i to premią która powstaje "sama" i wynika
    wprost z zależności: jesteś w pracy i pracujesz - premia jest, a każdą
    nieobecność lub zniżkę jakości przypłacasz zmniejszeniem lub utratą tego
    ekstra dodatku.

    > Nie słyszałem o dzieciach dostających cukierki wartości 2k-3,5k
    > miesięcznie.

    Bo to taka metafora :)))

    > Tylko to nie bardzo ma związek z topikiem.

    premia
    --
    Jackare