PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie. › Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
  • Data: 2004-09-03 07:15:33
    Temat: Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja zaczynalem od supermarketu....zmienilem prace....teraz jestem na
    kierowniczym stanowisku....skonczylem studia....znowu chce czegos nowego....
    > Pomysl moze warto...
    >
    > --
    > --
    > Konrad-=NosferX=-
    > GG:1165280
    > n...@i...pl | n...@t...net.pl
    Ja skonczyłam studia i pare kursow i ...
    skonczyłam a własciwie kończe sie w hipermarkecie. Studia nic nie daja jesli
    nie pracujesz w swoim kierunku, a z tym roznie bywa.
    Natomast z najnizsza stawke to pracy troche jest w duzych miastach-jakies
    wklepywanie faktur, wykładanie towarow w hipermarkecie, kasjer, sprzdawca
    itp. Niestety wymagane: dyspozycyjnosc, zadnego buntowania, i 0 szans na
    podwyzke czy awans...
    TMK