PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie. › Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
  • Data: 2004-09-03 07:26:29
    Temat: Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mysla co
    > robic by podnosic swoje kwalifikacje, gdzie i z kim sie zadawac, nie
    szukaja
    > sposobow na podniesienie swoich kwalifikacji tylko poprostu
    > egzystuje...nagle sie budza i mowia sobie: "O kurwa! Nie mam pieniedzy na
    > zycie" wtedy zaczynaja szukac pieniedzy w postaci pracy.
    >
    > Pozdrawiam i zycze sukcesow!!
    >
    > Marcin

    Marcinie jestem pod wrażeniem.Gratuluje podejscia do życia:)
    Musisz jednak pamietac , ze sa rozni ludzie i rozne sytuacje. z 10 lat temu
    myslalam tak jak Ty.skonczylam studia, nie moglam znalezc pracy, robilam
    rozne kursy . Znalazlam prace w hipermarkecie.postanowilam jeszcze zrobic
    drugi kierunek studiow.Niestety zaczely sie szykany itp w koncu
    zrezygnowałam.
    Obawiam sie ze sytuacje kiedy panienka robi kurs ksiegowosci czy obsługi
    komputera i od razu znajduje lepsza prace zdarzaja sie tylko w
    harlekinach;)
    TMK