PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie. › Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
  • Data: 2004-09-03 21:45:38
    Temat: Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
    Od: Py Ky <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wrote:

    > granicznego Swiecku. Nie spodziewalem sie, ze tam robota bedzie tak
    > ciezka...pracowalem srednio po 21-22h dziennie (chociaz zdarzalo sie kilka
    > razy po 24h oraz 2x po 36h wtedy kiedy chcialem dostac dzien wolnego na
    > osiemnaste urodziny, by spedzic je w domu z rodzina oraz gdy schodzilem) i
    > spalem tylko 5-6h...wspolpracownicy zreszta sami budzili mnie i od razu
    > zaganiali do roboty. Nie mialem ani jednego wolnego dnia przez 31 dni (nie
    > liczac osiemnastych urodzin) Tylko praca-sen-praca, czesto na spozywanie
    > posilkow nie bylo poprostu czasu!

    Kogos tu fantazja chyba ponosi. O ile praca 21-22h na dobe jest
    teoretycznie mozliwa to 36h na dobe..??? Ty na jakiejs innej planecie
    chyba zyjesz w takim razie. 21-h dziennie plus 5h snu daje dobe o
    dlugosci 26h. No jak nic na Marsie mieszkasz.
    Pomijam juz fakt ze zaden normalny czlowiek by miesiaca takiej pracy nie
    wytrzymal. Cos mi sie zdaje ze zmyslasz.

    P. Kreglicki