PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie. › Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
  • Data: 2004-09-04 09:53:01
    Temat: Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jasno sie troszke wyrazilem. Chodzilo mi o ludzi, ktorzy chca
    > pieniedzy ot tak, natomiast nic nie robia by dostac ich wiecej, nie
    > chca pracy porzadnej tylko jakas za grosze.
    A! to co innego.

    > Czy myslisz, ze ja zadaje sie tylko z tymi ludzmi ktorzy moga mi
    > przyniesc profity w przyszlosci?
    No tak to zabrzmiało...

    > Dlaczego to moze byc w rzeczywistosci pelznieciem w dol? Nie widze,
    > nic co moze mnie pociagnac w dol...
    Teraz ja chyba wyraziłem się nieprecyzyjnie - nie chodziło mi personalnie o
    Ciebie.
    Miałem na myśli coś, co pokazuje taki stary polski film z Jerzym Stuhr'em w
    roli głównej.
    "Wodzirej", jak nie widziałeś, to polecam. Jako przestrogę dla wkraczających
    na ścieżkę kariery.

    Jotte