PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie. › Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
  • Data: 2004-09-03 08:28:19
    Temat: Re: Z pamiętnika młodego pingwina bez szans na przeżycie.
    Od: "KrzysztofM" <x...@q...cei.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ch88ld$mjc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > razy po 24h oraz 2x po 36h wtedy kiedy chcialem dostac dzien wolnego na
    > osiemnaste urodziny, by spedzic je w domu z rodzina oraz gdy schodzilem) i
    > spalem tylko 5-6h...wspolpracownicy zreszta sami budzili mnie i od razu
    > zaganiali do roboty. Nie mialem ani jednego wolnego dnia przez 31 dni (nie
    > liczac osiemnastych urodzin) Tylko praca-sen-praca, czesto na spozywanie
    > posilkow nie bylo poprostu czasu! Z powodu takiego "mlynu" jaki tam
    panowal.
    > Ciezka praca oplacila sie...zarobilem 6,5 tysiaca. Dlatego dziwia mnie
    Twoje
    > opowiesci, ze straciles przytomnosc z wycienczenia organizmu, poniewaz po
    10
    > dniach, marzylem o tym by pracowac TYLKO 12h i moc polozyc sie w
    > lozeczku...ale po chwili uswiadomilem sobie, ze to dopiero trzynasta
    godzina
    > i zostalo mi jeszcze jakies 8-9h.
    >
    > Jeszcze raz pozdrawiam

    Weź pod uwagę, że kolega pracując 12 godzin dziennie, nie zarobił za miesiąc
    6,5 tysiąca, nie zarobił również połowy tej kwoty, zarobił jedynie 824
    brutto (czyli ok. 600 na rękę) o ile się nie mylę. Tak więc Ty miałeś za co
    "zapieprzać" przez ten miesiąc, a on - raczej nie...
    Ale mimo wszystko - widać po Twoich wypowiedziach, że jesteś młody (18
    lat)... zobaczymy jakie będziesz miał podejście do życia za 10-15 lat....

    pozdrawiam
    Krzysiek