PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LM › Re: Troszkę o CV i LM
  • Data: 2003-12-02 10:38:25
    Temat: Re: Troszkę o CV i LM
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-12-02 11:19, motto wrote:

    > No jeden który mnie rozumie. :)

    Istnieja pewne różnice pomiędzy samochodem, a softem.

    1. zwykle okradany z samochodu wie o tym, z softu nie
    2. kradziony soft moze uzywac wiele osób w róznych miejscach, samochodu
    kradzionego nie
    3. ubezpieczenie nie zwraca za każda "kopie" ukradzionego softu - za
    samochód ubezpieczony i owszem
    4. firma może miec wiele różnych samochodów, które nie musza być ze sobą
    kompatybilne, z softem czasem "musi"
    5. etc.

    kradziez softu łatwiej usprawiedliwić, poniewaz jego wytwórca nie ponosi
    kosztu powielania /kradzionego/ - natomiast na ukradziony samochód
    trzeba wydac pieniądze i fizycznie go wyprodukowac.

    Z softem jest podobnie, jak z usługami - ludzie często prosza o
    zrobienie czegos, "bo Ty sie na tym znasz, przeciez Ciebie to nic nie
    kosztuje" - łatwiej sie okrada z czegos, co nie jest materialne.

    Pzdr: Catbert