PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LMRe: Troszkę o CV i LM
  • Data: 2003-12-02 07:58:18
    Temat: Re: Troszkę o CV i LM
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PDF995? Jak to nie to, to poprosze i ja :) Wystarczy nazwa, sciagne sobie,
    > so will do the others :)
    http://www.ps2pdf.com/convert/convert.htm

    wydrukowac do PostScripta chyba kazdy program potrafi

    a wogole to OpenOffice ma 'wbudowany' eksport dokumentow do pdf, takze
    dkoumentow pochodzacych z MS office, i mozna go uzywac za darmo.
    ja mam 00o 1.1 ux.pl, i jestem bardzo zadowolony

    http://www.ux.pl/openoffice/?page=download - jak kogos nie stac
    http://www.ux.pl/sklep/ - jak kogos stac (80 do 130 zl za pakiet biurowy
    to imho calkiem przystepna cena)

    > To o tym oprogramowaniu i samochodach...
    poniewaz odpowiedz motta byla troche przydluga, to ja troszeczke jej
    tresc skondensuje:
    piracki windows/word/photoshop/cokolwiek nie rozni sie od kradzionego
    samochodu.

    marcin

    ps.
    nie, nie pracuje i nie mam nic wspolnego z ux.pl