PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-19 20:17:16
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: Pani Motylowa <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matrix wrote:

    > nie oszukujmy sie ale prawda jest taka ze szkolenie
    > pracownika na danym stanowisku nie zajeloby wiecej niz okres probny

    Bzdura. U mnie w firmie statystycznie przyjmuje się, że człowiek przyjęty na
    stanowisko staje się "pełnowartościowym" pracownikiem po przepracowaniu
    1,5-2,5 roku i zdobyciu w tym czasie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.
    Początkowo też mi wydawało się to bardzo przesadzone, dziś po 4 latach
    pracy wiem, że nawet te 2,5 roku to wersja dość optymistyczna, bo większość
    nie daje rady i odpada w ciągu pierwszych 6 miesięcy.

    Z drugiej strony widziałam wielu "geniuszy" po PWR i podobnych uczelniach,
    którzy odpadali na dzień dobry. Aby było zabawniej szefem zespołu jest
    facet który nie dość, że ma wykształcenie średnie to komletnie nie w
    kierunku IT i jest na prawdę dobrym specjalistą.

    Wracając do Twojego pytania, ja pierwsze pół roku pracowałam za darmo (w
    czasach gdy nikt nie słyszał o stażach w Polsce), kolejny rok za najniższą
    krajową, dopiero później moje zarobki zaczęły się normować.