PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-19 19:57:48
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości

    > Jeśli inne firmy w okolicy płacą 949 do 1000zł to wolałbym
    > dać jej 1200 żeby była zadowolona i wykonywała swoją
    > pracę przyzwoicie.

    A chociaż raz zatrudniałeś jakąś sprzątaczkę???
    "Jakbym miał dwie koszulę, to bym ci jedną dał..." :>>>
    Załóż firmę i wtedy pogadamy, bo gadanie, że "wolałbym
    jej dać tyle i tyle" nie ma żadnego sensu, bo ja też wolałabym
    to a tamto, ale realia prowadzenia działalności gospodarczej
    są takie jakie są.
    Aha. A sprzątaczka powie Ci, że jej koleżanka to 2000 zł
    zarabia. :)))

    > W przypadku marketingowca łatwo uzależnić płace od wyników,
    > jeśli uważa że 5 tys. do dla niego za mało może udowodnić że jest
    > wart więcej. Albo odwrotnie, że jego praca nawet połowy tego
    > nie jest warta.

    'Marketingowiec' to nie handlowiec - jego praca niekoniecznie
    musi się przekładać bezpośrednio na wzrost sprzedaży.
    Od tego są handlowcy, a 'marketingowiec' ma z nimi współpracować.

    > To ekstremalne przypadki i taka płaca może być "atrakcyjna"
    > tylko dla najniżej wykwalifikowanych i najbardziej zdesperowanych
    > pracowników.

    Nie mierz wszystkich swoją miarą. Mówiliśmy o sprzątaczce.
    Czy wiesz, ile ludzi w mojej okolicy i w jeszcze mniejszych
    miastach ucieszyłoby się z takiej pensji???
    Zresztą, popatrz ile zarabiają pielęgniarki w państwowej służbie
    zdrowia - najniższa płaca to jakieś 1200 - 1300 zł brutto.

    > Tak, czyste otoczenie -> lepszy standard życia.
    > Jako profity miałem na myśli nie tylko dochody finansowe.

    A więc wychodzi na moje.
    Profitem może być zdobycie doświadczenia w firmie, która
    mniej płaci, ale wysyła ludzi na szkolenia itp.

    --
    Koziorozec