PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-18 23:31:13
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Bremse napisał(a):

    > Ztcw to źle Ci się wydaje, chyba że piszesz o innym kawałku zachodu
    > niż ja.
    W zeszłym roku czytałem oferty praktyk dla studentów w niemczech, z tym
    że opłacali wyżywienie + lokal.

    > No mi się wydaje, że jest zupełnie na odwrót. Wyobraź sobie, że moim
    > głównym celem dla którego pracuję dla _kogoś_ jest zarobienie
    > pieniędzy.

    Chodzi mi o praktykę podczas studiów, chyba lepiej odbyć praktykę nawet
    za free, niż później się męczyć szukaniem pracy bez jakiejkolwiek
    praktyki w zawodzie (bo wiadomo, że trudno).

    Pozdrawiam
    Daniel