PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - testy psychologiczne › Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
  • Data: 2005-08-24 16:29:58
    Temat: Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:dei5ir$lh6$1@news.onet.pl...

    > Służę. Chodziło mi o to, czy wniosek o mojej potrzebie akceptacji
    > społecznej i - domniemanie związanej z tą - wysokiej pozycji na skali
    > kłamstwa wyprowadziłeś na podstawie odpowiedzi na pytanie o którym
    > wyżej.

    Absolutnie nie twierdzę, że osiągasz wysokie wyniki w skali kłamstwa.

    > I, jeśli tak, to której z nich.
    > Rozwlekłej - okraszonej zastrzerzeniami różnymi - będącymi faktycznie
    > stwierdzeniami dość oczywistymi, a więc w istocie zbędnymi (które ty
    > uznałeś za pozostawianie sobie furtek, na wypadek nieprzychylnej oceny -
    > nie wiem czemu, ale to akurat nie interesuje mnie), czy tej krótszej -
    "TAK"

    j.w.

    > O przepraszam, nie było o postrzeganiu cechy negatywnie, tylko o
    > nieuprawnionym wyciąganiu wniosków. Tak przynajmniej ja zrozumiałem
    > post(y) I. jeśli ty odebrałeś go inaczej, to rad bym wiedzieć na
    > podstawie jakich przesłanek.

    Zbyszku, do wnętrza mojej głowy Cię nie wpuszczę, bo nie ma jak przez kabel.
    Mogę starać Ci się coś wytłumaczyć, ale to nie odnosi skutków. Cóż, w mojej
    branży - szkoleniowo-trenerskiej istnieje pogląd, że za niezrozumienie
    komunikatu zawsze odpowiedzialny jest nadawca. Mea Culpa.

    pozdr
    m.