PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - testy psychologiczneRe: Rekrutacja - testy psychologiczne
  • Data: 2005-08-24 20:08:40
    Temat: Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-08-24, Maciek Sobczyk <m_sobczyk@> wrote:

    > oj różne rzeczy :)

    No dobra, nie badz zyla, zapros mnie na ktoras :))) Obiecuje
    ze zadnej posady nie wezme wiec sie nie bedziesz musial ze
    mnie gesto tlumaczyc ;]

    > o ile uda nam się przezwyciężyć wrodzone lenistwo i porozumieć
    > co do tego, kto ma objąć fotel prezesa - mimo przerosnietego EGO :)

    To juz rozpykalismy ze wspolnikiem. Prezes musi byc z zewnatrz.
    I figurant, tak na wszelki wypadek... ;)

    > eee, ta szpila to zbyteczna była :).

    A, to ja nie wspominalam, ze wredna tez jestem? ;)

    > Tylko jak zatrudnić na jednym stanowisku kilkunastu kandydatów?

    Normalnie. Jako jednego czlowieka. Z jedna pensja. Szybko sami ustala
    kto tam ma pracowac -- docelowo zatrudni sie tego, ktory przezyje.

    > Takich kandydatów lubię najbardziej :) Przynajmniej jest o czym
    > pogadać, a nie przeprowadzić suche "100 pytań do" i z obupólnym
    > niesmakiem się rozstać.

    Ale wiesz, ze niesmaku to to wcale nie wyklucza? ;>

    > Może. Nie wiem. Wielu psychologów, jakich znam, to cudownie
    > nie zaradni ludzie.

    Ty, a wiesz, ze cos w tym jest?

    > Ja też lubię psychiatrów, ale nie chciałbym nigdy zasiąść
    > z kilkoma naraz do jednego stołu. Jak wpadną w żargon to....
    > o matkie!

    Nie sprawdzalam. Mam pod reka tylko jednego, ale siadam z nim
    glownie do piwa. Opija mnie zreszta zupelnie bezczelnie...

    >:)
    > podwójne :))

    No co ;) Wiem ze zapyziale stereotypy to sa i uprzedzenia,
    ale mowiac uczciwie -- dynda mi to, nie przeszkadzaja ;)

    > No właśnie.To pewnie wina tych piekielnych HR-ów i ich
    > diabelskich testów :)

    I cyklistow, nie zapominaj o cyklistach ;)

    Kira