PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - testy psychologiczne › Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
  • Data: 2005-08-25 08:00:02
    Temat: Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "martinez" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Masz. A firma ma prawo Ci tego odmówić.

    I to jest bolesne. Pracodawcy i HR-owcy trzymają sie mniej lub bardziej
    ślepo wyników tych testów - lub robią je dla picu.
    Ja np. po takim teście dowiedziałem się, że nie nadaje się do pracy,
    którą z powodzeniem wykonywałem 20 lat (ku zadowoleniu dotychczasowych szefów
    i współpracowników w poprzednich firmach), co ponoć było powodem do nie
    przedłużenia mi umowy w firmie, które te testy zorganiwowała.

    Marek