PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - testy psychologiczneRe: Rekrutacja - testy psychologiczne
    From: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja - testy psychologiczne
    Date: Wed, 24 Aug 2005 18:00:24 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@staticline10509.toya.net.pl
    <def6kh$6ee$1@news.onet.pl> <def6qv$qaj$1@inews.gazeta.pl>
    <def9n0$jsh$1@atlantis.news.tpi.pl> <defa70$emq$1@inews.gazeta.pl>
    <defaso$piq$1@atlantis.news.tpi.pl> <defavq$ien$1@inews.gazeta.pl>
    <defc95$jqi$2@news.onet.pl> <defd34$rqm$1@inews.gazeta.pl>
    <defh72$29d$1@news.onet.pl> <defi32$it8$1@inews.gazeta.pl>
    <defkeo$97v$1@news.onet.pl> <s...@f...3net-tech.eu.org>
    <dehbcu$ig7$1@news.onet.pl> <dehbv2$b3a$1@inews.gazeta.pl>
    <deht2g$74t$1@atlantis.news.tpi.pl> <dehtl8$e5n$1@inews.gazeta.pl>
    <dehu27$bo7$1@atlantis.news.tpi.pl> <dehvhq$ne3$1@inews.gazeta.pl>
    <dei07e$9s9$1@news.onet.pl> <dei4b2$dvk$1@inews.gazeta.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <

    > Drogi Zbyszku, nie wiem, o jaki wniosek Ci chodzi, bo cytat, jaki
    > pozostawiłeś nic mi nie mówi. Trudno mi zatem odpowiedzieć na Twoje pytania.
    >
    > Zechciej doprecyzować.

    Służę. Chodziło mi o to, czy wniosek o mojej potrzebie akceptacji
    społecznej i - domniemanie związanej z tą - wysokiej pozycji na skali
    kłamstwa wyprowadziłeś na podstawie odpowiedzi na pytanie o którym
    wyżej. I, jeśli tak, to której z nich.
    Rozwlekłej - okraszonej zastrzerzeniami różnymi - będącymi faktycznie
    stwierdzeniami dość oczywistymi, a więc w istocie zbędnymi (które ty
    uznałeś za pozostawianie sobie furtek, na wypadek nieprzychylnej oceny -
    nie wiem czemu, ale to akurat nie interesuje mnie), czy tej krótszej - "TAK"

    > Jest to na tyle powszechne, że prędzej czy później napisze ktoś, kto
    > postrzega ową powszechną cechę negatywnie. I napisał(a). Sam więc widzisz -
    > czasami nie warto starać się o nadmiar wiedzy.

    O przepraszam, nie było o postrzeganiu cechy negatywnie, tylko o
    nieuprawnionym wyciąganiu wniosków. Tak przynajmniej ja zrozumiałem
    post(y) I. jeśli ty odebrałeś go inaczej, to rad bym wiedzieć na
    podstawie jakich przesłanek.

    Zbyszej