PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-05 21:01:19
    Temat: Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2005.09.05.20.06.44.740156@gazeta.pl...

    > Nie wiem jak jest teraz z przepisami, ale gdy ja studiowalem, to dziekan
    > preniosl z dziennych na zaoczne (wtedy jeszcze bezplatne) dziewczyne ktora
    > bedac na drugim roku skonczyla 28 lat. Poinformowana ja i innych
    > studentow, ze sa jakies ogranicznia wiekowe na studia dzienne.

    Ale to bylo dawno. Tez tu na ppd jakis czas temu zglosilam podobnie
    przestarzaly poglad i ktos mnie skorygowal odsylajac do znajdujacych sie na
    Sieci dowodow, czyli regulaminow przyjec roznych uczelni. Lazilam po tych
    regulaminach i ograniczenie wiekowe znalazlam bodajze tylko w przypadku
    AWFow, gdzie z powodu sportowego charakteru uczelni ma to jakis sens.

    I.