PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-05 21:50:08
    Temat: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: Rafal Skoczylas <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 05 Sep 2005 22:48:41 +0200, Krzysztofsf wrote:
    > A ja ci walne ciekawy artykul.
    > http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2901213.html

    A ja pozwolę sobie skomentować kilka zdań wyrwanych z kontekstu.

    | "Pojechał do Londynu. Najpierw na budowę, robota przy rozgarnianiu
    | betonu, Polacy zasuwali nawet w przerwie.[...]"

    ...do tego pewnie za jedną siedemnastą normalnej stawki.
    A potem jest płacz, że w biedronce płacą 500 zł.
    Cóż, skoro są tacy, co się za tyle godzą...

    | "Na początku łapiesz cokolwiek, choćby 3 funty za godzinę."

    No, no, fajnie. Szczególnie w zestawieniu z 4,5 funta, które jest
    minimalną legalną płacą.

    | "Pracy szukał pięć miesięcy, rozesłał ponad tysiąc CV. Mówi,
    | że w Londynie możesz dostać pracę, jaką chcesz..."

    :)

    | "...jeżeli umiesz walczyć i pracować, nawet po 70 godzin
    | w tygodniu."

    Chciałbym zobaczyć anglika, który pracuje 70 godzin w tygodniu,
    ba 40 godzin.

    | "Zmywał naczynia za 2 funty. [...]"

    Fajowo.

    | "W kieszeni ma polski licencjat z zarządzania i marketingu
    | Bielskiej Wyższej Szkoły Biznesu i Informatyki"

    I pracuje jako barman...

    n.
    --
    The most important key to achieving great success is to decide
    upon your goal and launch, get started, take action, move.