PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-05 21:58:56
    Temat: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <p...@g...pl>
    Krzysztofsf napisał(a):

    > A ja ci walne ciekawy artykul.
    > http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2901213.html

    I jaki to ma związek z tymi książkami? Bo nie załapałem.

    > Dorabiacie na sile ideologie do nienormalnej rzeczywistosci.
    > Ludzie wybieraja normalnosc, co widac na powyzszym.

    Nie. Znajdujemy sposób jak dobrze żyć w tej nienormalnej rzeczywistości.

    > Za komuny tez byli tacy, co sie odnajdowali w owczesnych realich i
    > dziwili, ze komus moze to nieodpowiadac, jak to przeciez takie proste.

    A kto tu się dziwi, że realia nie odpowiadają? Kto z nas chwali te
    realia? Wyciągasz jakieś błędne wnioski z czytanycgh postów.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl