PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz pracy oraz zakaz konkurencjiRe: Pytanie uzupelniajace: zakaz pracy oraz zakaz konkurencji
    From: q...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie uzupelniajace: zakaz pracy oraz zakaz konkurencji
    Date: 17 Sep 2006 11:57:50 -0700

    [ciach]
    Mariusz napisal:
    > Mała chyba jest szansa, że owemu "pracodawcy" będzie się chciało ścigać
    > Twoją Żonę, jeśli złamię tę umowę, ale będzie miał na nią "haka". Na
    > Twoim miejscu podałbym tu nazwę tej szkoły, żebyśmy mogli unikać szkół
    > stosujących takie chwyty poniżej pasa, a Żonie doradziłbym szybką
    > renegocjację tej umowy lub zerwanie jej, jeśli to możliwe.

    Z radoscia podalbym nazwe firmy, a najchetniej cala tresc umowy, bo
    stanowi ciekawy temat do analizy. Natomiast umowa zawiera jeszcze jeden
    fenomentalny ustep o nie udostepnianiu jej tresci osobom trzecim, takze
    pod sankcja finansowa. Rozumiem, ze jest to kolejny hak na
    niedoswiadczone mlode kobiety, ktore sie tam angazuja (a firma,
    dodajmy, zatrudnia glownie obcokrajowcow), ale troche nie wiem jak sie
    do tego odniesc.

    I co? Moge podac nazwe, czy nie?

    (zakladam, ze ja sam jako maz pozostajacy we wspolnocie majatkowej nie
    jestem strona trzecia...)