PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz pracy oraz zakaz konkurencjiRe: Pytanie uzupelniajace: zakaz pracy oraz zakaz konkurencji
  • Data: 2006-09-18 16:51:52
    Temat: Re: Pytanie uzupelniajace: zakaz pracy oraz zakaz konkurencji
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9/16/2006 10:34 PM, Jotte wrote:

    > Ja bym się za bardzo nie martwił.
    > Zleceniodawca roszczenia z tytułu tego zapisu może dochodzić tylko w
    > postępowaniu cywilnym, a w takowym to na nim ciąży obowiązek wykazania i
    > udowodnienia zasadności roszczenia w ogóle, jak i jego wysokości.
    > Z kolei druga strona może przed sądem pracy wykazać faktyczne istnienie
    > okoliczności zatrudnienia zawartych w art. 22 §1^1 KP oraz naruszenie
    > zapisu art. 22 §1^2 KP. A wówczas zleceniodawcy zapewne rura zmięknie
    > dość szybko...

    Rozumiem, że jeśli Żona pytającego posłucha Cię, to jesteś skłonny
    zapłacić potem za nią te Xdziesiąt tysięcy odszkodowania? Skąd wziąłeś
    te bzdury o zasadności roszczenia? Podpisała umowę, poznała wspaniałe
    metody nauczania w firmie i teraz chce je wykorzystać - niech płaci.

    Bo widzisz, ja poszukałbym lokalnie kogoś, kto pracował w tej firmie i
    zechce się podzielić doświadczeniami. Na razie mi to pachnie zbieraniem
    haków pod klasyczny mobbing:
    "Co nie podoba się, że nie płacimy nadgodzin czy płacimy dwa miesiące
    później? To proszę bardzo, droga wolna, można się zwolnić i iść pracować
    do Biedronki, bo jeśli dowiemy się, że pracujesz w zawodzie to nasz
    prawnik ma tutaj wzór pozwu gotowy a płacimy mu od wygranego procesu,
    więc się stara... Co, straszysz mnie, Sądem Pracy? Haha, ja mogę
    zapłacić te śmieszne 500 zł grzywny, a ty będziesz siedziała w domu bez
    roboty, bo nawet kuroniówka po takiej umowie o dzieło nie przysługuje!"

    Zerwij tę umowę w cholerę i znajdź normalną pracę, dobry nauczyciel
    języka zawsze da sobie radę bez sprzedawania się w niewolę takim dupkom,
    jak w Twoim opisie.
    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "U nas się na wszelki wypadek jednemu i drugiemu odrąbuje głowę. Nuż