PracaGrupypl.praca.dyskusje[Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy › Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    Date: Sat, 30 Sep 2006 01:06:58 +0200

    > A jak ma się mieć? Albo w sposób przewidziany prawem, albo mamy do
    > czynienia z wyzyskiwaczem i jeleniem.
    > To proste przecież.

    Ech, chodziło mi po prostu o to, ze wszystko jest ustalane na gębę, a nie,
    że mam płacone tylko za pierwsze 8 godzin. Oficjalnie pensja jest mała (dla
    wszystkich), a duża jest premia uznaniowa, która jest ustalana na gębę i w
    razie czego może być użyta w roli bata.

    > Nie rozumiem chyba, to jakis bełkot - pracę szanuje się tak, jak na to ona
    > zasługuje. I co to miałyby być te "numery", na które się pracownik nie
    > odważy?

    Pozwanie pracodawcy do sądu oczywiście.

    > 2. W przypadku większych firm, wizyty przedstawicieli są
    > Jak w Biedronce? Mała firma czy wyjątek?
    > Teza bez dowodu. Stąd niewarta dyskusji.

    Jak tam chcesz.

    > A co ty miałeś na myśli pisząc, że niektóre rzeczy się najwyżej tylko
    > sugeruje?

    Odpowiem modelową rozmową, bo tak będzie chyba najkrócej:
    - Zrób X
    - Czy muszę?
    - Nie, nie musisz. Tylko jeśli chcesz tu pracować.