PracaGrupypl.praca.dyskusje[Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy › Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekaj? z Poznania na Wyspy
  • Data: 2006-10-01 07:59:14
    Temat: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekaj? z Poznania na Wyspy
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 1 Oct 2006 00:05:25 +0200, użyszkodnik "Ola i Jurek"
    <b...@i...pl> napisał:

    > i wiele wiele wiele wiele wiele innych które są i się jeszcze pojawią.
    > A wiesz po co ?
    > Po to by na rynku pozostały przedsiębiorstwa najlepsze, najsilniejsze,
    > dające gwarancję stabilności, rozwoju, płynności finansowej, stabilności
    > zatrudnienia, rozwoju gospodarki, wpływające i kształtujące kulturę pracy,
    > zachowania społeczne, będące wzorcem do naśladowania itepe itede.

    ...które wykosztowywują się na zezwolenia, badania, łapówki zaś dla
    tak zwanych pracowników najemnych pozostanie przysłowiowe 1000zł

    > Za kilka lat w zasięgu przeciętnego zjadacza chleba jako potencjalnego
    > "byznesmena" pozostaną drobne usługi i cepelia ale nie ma co tu marzyć o
    > byznesie- co najwyżej będziesz mógł z takiego "byznesu" żyć i nie głodować,
    > może wykształcić dziecko, ale pierwszy lepszy manager z poważnego byznesu
    > będzie lepiej zarabiał niż byznesmen- hydraulik, byznesmen-sklepikarz,
    > byznesmen-właściciel baru.

    ta tyle że:

    1.Z pracy najemnej póki co często na życie i nie głodowanie nie
    starcza.
    2.Byznesmen-hydraulik jest U SIEBIE, jeśli zaciska pasa bo inwestuje
    to wie że robi to DLA SIEBIE.
    3.Byznesmen-sklepikarz w każdej chwili może swój byznes sprzedać i
    uzyskać z tego całkiem sympatyczne pieniądze na które pracownik
    najemny ciuła latami w OFE (na które w ostatnim czasie są zakusy ze
    strony rządu coby znacjonalizować)

    > Jedyną szansą jest jeszcze teraz i póki czas inwestowanie w rozwój ilościowy
    > i jakościowy

    zawsze tak jest

    > konsolidacja w grupy

    nie wiem czy w polsze to wychodzi, prędzej czy później zaczyna się
    awantura o kase pomiedzy członkami grupy

    > oraz odkrywanie rynków niszowych

    masz na myśli stworzenie czegoś w rodzaju google ???
    nie w polsze vide pesymus

    > ale to
    > ostatnie dotyczyć będzie tylko nielicznych

    zawsze nieliczni dorabiają się licznych pieniędzy

    > i to tak długo jak nisza nie
    > okaże się przedmiotem szerokiego zapotrzebowania.

    znalazł jedną to i znajdzie następną

    > Kto na tym skorzysta - przede wszystkim pracownicy najemni

    nie przy 50% opodatkowaniu w/w

    --
    futszaK
    601061867