PracaGrupypl.praca.dyskusje[Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy › Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
  • Data: 2006-09-29 23:22:36
    Temat: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:efk8ui$1aoc$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > Ech, chodziło mi po prostu o to, ze wszystko jest ustalane na gębę, a
    > nie, że mam płacone tylko za pierwsze 8 godzin.
    Nie za pierwsze. Po prostu za 8 godzin. Reszta to godziny nadliczbowe.
    Równie dokładnie ewidencjonowane, ale lepiej płatne. Z tym, że nie frajerom.

    > Oficjalnie pensja jest
    > mała (dla wszystkich), a duża jest premia uznaniowa, która jest
    > ustalana na gębę
    Czyli jej nie ma. Bądź poważny.
    A jak coś na gębę to się nagrywa.

    > i w razie czego może być użyta w roli bata.
    Bata używa się na bydło.
    Bydło bata słucha.

    > Pozwanie pracodawcy do sądu oczywiście.
    Skorzystanie z przysługującego prawa nazywasz "numerem" na który pracownik
    nie powinien się móc odważyć?
    Ty nie jesteś pracownikiem - ty jesteś niewolnikiem.

    Dziecko jesteś?
    1. Nagrać
    2. Zarządać polecenia na piśmie.

    Jotte