PracaGrupypl.praca.dyskusje[Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy › Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
  • Data: 2006-09-29 23:13:05
    Temat: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:efk8il$1ag0$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > Czyli jeśli ktoś pochodzi ze środowiska generalnie biednego i na
    > wszystko co ma, ciężko pracuje, co mu w chyba całkiem naturalny sposób
    > radykalizuje pogląda na różne tematy
    Nie uważam, aby ciężka praca (ciężka != służalcza) miała w naturalny sposób
    radykalizować, czyli de facto koślawić czy wręcz upośledzać poglądy na
    "różne tematy".

    >, to jest w zasadzie z góry spalony
    > wśród elity, zarabiającej po kilka tysięcy, mającej dobry i łatwy
    > start, i w związku z tym mającej również dość liberalne podejście do
    > życia i pracy.
    Jednak masz jakieś kompleksy, i to poważne.
    Skąd te pierdoły o elicie, kilkutysięcznych zarobkach, łatwym starcie,
    podejściu do życia?
    Ja tak nie miałem.

    > Czy tak?
    Z tego powodu nie, wg mnie - na pewno nie. Bo niby dlaczego?
    Spaleni są z góry tylko głupcy.

    --
    Jotte