PracaGrupypl.praca.dyskusje[Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy › Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
  • Data: 2006-09-30 00:43:27
    Temat: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:efkdkf$1did$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@m...com> pisze:

    > Czyli chcesz mi zasugerować, że nie dostaję premii, którą dostaję? Zawsze
    > dostaję...
    Ależ ja wierzę, przecież sam pisałeś, że uwielbiasz się poświęcać dla firmy
    i 14h dziennie pracujesz... sorry, chciałem powiedzieć - służysz, bez
    zmrużenia oka.
    A sugeruję, że jak przestaniesz i to jej nie bedzie.

    > 3. Zostać zwolnionym (a powód się znajdzie, regulamin jest rozbudowany,
    > a z racji realizacji wielu rzeczy na gębę, można udowodnić ich
    > niezgodność z regulaminem).
    I co z tego? Powalczysz z gnojem w sądzie, może wygrasz, może przegrasz.
    Niemniej pracę możesz mieć jedną, drugą, piątą, dziesiątą, a honor jeden.
    Pracę stracisz i odzyskasz stosunkowo łatwo. Z honorem tak nie jest. A może
    ty tego pojęcia po prostu nie znasz?

    > 4. Nie móc znaleźć pracy wszędzie tam, gdzie były pracodawca ma
    > znajomości.
    Nie mogę tego spokojnie czytać - weź się zesraj z obawy (przepraszam
    czytających za dosłowność).

    --
    Jotte