PracaGrupypl.praca.dyskusje[Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy › Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
  • Data: 2006-09-30 00:26:54
    Temat: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    Od: "Any User" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli jej nie ma. Bądź poważny.
    > A jak coś na gębę to się nagrywa.

    Czyli chcesz mi zasugerować, że nie dostaję premii, którą dostaję? Zawsze
    dostaję...

    > Dziecko jesteś?
    > 1. Nagrać
    > 2. Zarządać polecenia na piśmie.

    3. Zostać zwolnionym (a powód się znajdzie, regulamin jest rozbudowany, a z
    racji realizacji wielu rzeczy na gębę, można udowodnić ich niezgodność z
    regulaminem).

    4. Nie móc znaleźć pracy wszędzie tam, gdzie były pracodawca ma znajomości.