PracaGrupypl.praca.dyskusjePracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach › Re: Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach
    From: "jacem" <j...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych
    godzinach
    Date: Sat, 26 Sep 2009 17:31:36 +0200

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał
    w wiadomości news:h9l9ia$l2i$1@inews.gazeta.pl...
    > Przeciez juz ci w tym watku wytlumaczono:
    > 1. nie odbierac telefonu od pracodawcy po godzinach (no chyba ze masz
    > platny dyzur)
    > 2. jak juz odbierzesz to za kazdym razem jestes u rodziny 300km od
    > miejsca awarii (ewentualnie regulowac odleglosc odpowiednio do czasu
    > zakonczenia pracy u tego innego pracowdawcy)

    Kultura i jeszcze raz kultura!

    Wynika z tego jasno, że pracodawca-buc, który za nic ma zasady dobrego
    wychowania, i odnosi się do pracownika w trybie rozkazującym, wiele na
    tym traci.

    Wystarczy grzecznie poprosić, zaproponować odpowiednią sumkę, aby
    pracownik przebywający w tym czasie na pogrzebie babci 300km stąd,
    pojawił się w 15min. ;-)

    Mimo wszystko nie polecam odbierania telefonów z firmy po godzinach
    pracy, o ile umowa nie przewiduje takich sytuacji, i nie jest to
    odpowiednio wynagradzane finansowo.

    J.