PracaGrupypl.praca.dyskusjePracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach › Re: Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach
  • Data: 2009-09-26 15:42:50
    Temat: Re: Pracuję w 2 firmach, żądanie stawienia się w pracy w nierealnych godzinach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h9lcog$rao$2@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    > wiadomości news:h9l9ia$l2i$1@inews.gazeta.pl...

    > Mimo wszystko nie polecam odbierania telefonów z firmy po godzinach pracy,
    > o ile umowa nie przewiduje takich sytuacji, i nie jest to odpowiednio
    > wynagradzane finansowo.
    Tak się po lekturze tego zdania zastanowiłem nad innym spojrzeniem na
    odbieranie telefonów "z firmy".
    Owszem, najlepiej swojego telefonu nie podawać, a jeśli się już ten błąd
    popełniło to wklepać w numer szefa-natręta aby nie odbierać niepotrzebnie,
    ale przecież mogą zadzwonić z numeru, którego nie znamy. I co?
    Ano wg mnie nic. Mam w ręku mój aparat, moją własność, którą mogę dowolnie
    rozporządzać. W słuchawce mojej własności słyszę po odebraniu połączenia
    głos osoby z którą nie chcę w danym momencie rozmawiać. Naciskam na mojej
    własności mój własny przycisk "rozłącz".
    Czyż muszę się tłumaczyć komukolwiek ze zgodnego z prawem użycia mojej
    własności? :))
    Czyż nie jest to proste?

    --
    Jotte