PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-21 16:16:37
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-21, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Dopoki za skladke zdrowotna bedziemy karmic armie urzednikow to beda oni
    > zyli kosztem tychze niewinnych obywateli. Wiec tutaj zgoda.
    > Bulwarowa retoryka? A kiedy ostatnio urzad zrobil cos pozytecznego dla
    > Ciebie?

    A że się wtrącę: Czy Ty kiedyś obliczyłeś ile byś oszczędził, gdyby nie
    było składki zdrowotnej? 1.25% (na obecną chwilę) Twojego wynagrodzenia
    brutto (na etacie). Czy to naprawdę jest tak dużo? Większe były ostatnio
    zniżki podatków i rent, więc nie wiem czy jest o co drzeć szaty.

    A co do urzędów i urzędników, to dużo zależy do jakiego miasta się
    trafi. Ja np. do poznańskich urzędników nie mogę się przyczepić, bo
    większość z jakimi się spotkałem była pomocna (a mam spory kontakt
    z racji prowadzonej działalności).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl