PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-22 08:40:26
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Żaden system prawny od biurokracji nie ucieknie. Może ją minimalizować
    > i niektóre kraje w tym zakresie sobie radzą lepiej, inne gorzej,
    > ale to nie powód by skreślać wszystko. Wszyscy którzy nawołują do

    To się jeszcze zgadza.

    > wykreślania "w pizdu" takiego ZUSu jakoś sensownej alternatywy
    > dla niego podać nie potrafią, a naiwnością i głupotą jest sądzić,
    > że każdy bez wyjątku samodzielnie jest się w stanie zabezpieczyć nawet
    > na tak podstawowym poziomie jaki oferuje ZUS.

    Ale z jakiej racji "każdy bez wyjątku" ma być ubezpieczony?

    Każdy powinien mieć to, na co go stać. Jeśli ktoś ma kasę, może się
    ubezpieczyć - to oczywiste. Ale jeśli ktoś nie ma kasy, to czy mam przez
    to rozumieć, że ja (i inni podatnicy) mam się zrzucać na jego
    ubezpieczenie? Bo co to, to nie.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com