PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-21 19:41:20
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gq3e9j$8ij$1@inews.gazeta.pl Wwieslaw <u...@o...pl>
    pisze:

    > Winna jest w takim razie "ustawa o swiadczeniach...".
    Tak samo winna jak bąk, że śmierdzi.
    Poza tym to nie ustawa tylko rozporządzenia (warto choć trochę znać materię,
    o której się rozprawia).
    Za smród bąka nie on ponosi winę, ale puszczający.
    I to samo z aktem prawnym.

    > Tak wlasnie dziala rowniez przymusowe ubezpieczenie zdrowotne,
    To ci właśnie próbuję wytłumaczyć.

    > tylko
    > wiecej ogniw do wykarmienia ma, no i nie ma konkurencji.
    To mniej istotne.
    Ważne ile żre i co nażarty robi.

    > Dla mnie spora.
    Ale ty nie jesteś pępkiem świata i nie pod ciebie tworzone jest prawo.

    > 1) krotszy lancuch pokarmowy 2) mozliwosc wyboru 3) zniesienie monopolu na
    > kontraktowanie swiadczen 4) zniesienie monopolu na refundacje lekow
    A gdzie gwarancje realizacji?

    > Bomba. Czyli proponujesz sprawiedliwosc spoleczna na zasadzie - skoro
    > zdechna ci z przedzialu 0..4000 to dobijmy jeszcze tych co maja 4500. A
    > czemu wlasciwie nie rozstrzelac tych z 10000?
    Czyli nie zrozumiałeś mnie.
    To po prostu kompletna abstrakcja, coś bez sensu i znaczenia.
    Dla mnie też jest bez różnicy czy nie zarabiam 60k/mies. czy 65k/mies.

    --
    Jotte