PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-22 10:46:02
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo koszty (głównie społeczne, ale ekonomiczne też) są większe w przeciwnym
    > wypadku. Nie jesteś sam na wyspie, a poleganie *wyłącznie* na myśleniu
    > "liczy się tylko ja i moja dupa" już dawno zostało skalkulowane jako
    > droższe i mniej efektywne.

    Rozwiń proszę.

    Bo ja to widzę bardzo prosto: część osób pozbawionych państwowego
    ubezpieczenia i troski zacznie z biedy naruszać prawo. Wobec tego należy
    zwiększyć inwestycje na Policję, co by mogła na siebie przyjąć dodatkowe
    zadanie prewencyjnego monitorowania tychże osób i efektywniejszego
    enforsowania prawa wobec nich.

    Tyle tylko, że to by było *może* 10-20% kasy, która obecnie jest
    marnotrawiona na instytucję ZUS.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com