PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca państwowa czy prywatna - rozważaniaRe: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
  • Data: 2009-03-18 11:25:33
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 17, 9:48 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > I ty z pewnością żyjesz w przekonaniu, żeś zapoznany ekspert i wiesz lepiej
    > od rządów i społeczeństw tych nieszczęsnych państw, jakichś tam żałosnych
    > USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemców itd. jak powinno być.

    Szkoda, że nie będziemy mogli pogadać za jakieś 100 lat. O USA i UK w
    tej perspektywie czasowej się nie obawiam, ale Niemcem czy Francuzem
    nie chciałbym wtedy być. Oczywiście to przy założeniu, że nie nastąpi
    radykalny zwrot w polityce tych państw.

    > To musi być frustrujące.

    Osobiście? Mam to w dupie. Moja sytuacja życiowa nie daje mi powodów
    do frustracji.
    Żal mi tylko tych, którzy ciężko pracują, słabo zarabiają, mają kredyt
    do spłacenia, a na dodatek dają się okłamywać socjalistycznymi
    bajkami.

    --
    mihau