PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy › Re: Poszukiwanie pracy
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukiwanie pracy
    Date: Wed, 2 Oct 2002 00:56:06 +0200

    Co by nie powiedzieć to całe to szukanie, nastawianie się i tak dalej. ...
    to nic jak walka z wiatrakami (czyt.przyszłymi pracodawcami).
    No bo jeśli człowiek ma wykształcenie, doświadczenie, itd i wciąż mu nie
    wychodzi znalezienie pracy to chyba nie powiecie że malo się stara albo
    brakuje mu małego drobiażdżka !!! Jak się chce znaleźć haka na rozmowie
    kwalifikacyjnej to zawsze można przyjąć zasadę: " no przyjąłbym go" ale
    przykladowo jego kolor oczu mi nie odpowiada ! A dlaczego ? Bo dzis praca
    jest towarem, a towar ten nabywają w 1 kolejnosci ludzie z układami !!! Bo
    co powiedzieć o tych co nigdy nie szukali ani na rozmowie nie byli a pracę
    dostali w ciągu załóżmy miesiąca w dobrej firmie czy Urzędzie ? A takich
    przykładów znam całę masę wśród znajomych którzy nie znają pojęcia
    bezrobocie ani co to jest "assessment centre". Ech jedno wiem praca dziś
    jest tylko dla znajomych a odsetek ludzi znajdująych ja o własnych siłach to
    jest może jak 1 do 1000 !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler