PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy › Re: Poszukiwanie pracy
  • Data: 2002-10-02 07:08:24
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Ja ....dwa razy w życiu wygrałem konkurs na przedstawiciela, ale to był w
    latach kiedy wyłapywali ludzi do wyeksplatowania {91r/94r} Firam Lever pierwsza
    w kturej pracowałem i Ruch do kturej po zajęciu 1 m-ca nie chciałem pujść.Potem
    niestety nastały takie czasy że trzymałem się firmy a szukałem na boku,niestety
    bez układu nic się nie dało załatwić.Nawet jak bym chciał gorsze stanowisko ale
    z jakiś powodów lepsze to nie udało mi się załatwić.Ale po dwóch latach
    szukania w tym rok bez pracy znalazłem faceta,oczywiście z polecenia
    znajomego,który stawiał na pierwszym miejscu na uczciwoś i
    zaangazowanie.Zmieniłem branżę z tytonie na budownictwo,facet po roku pracy
    zaczoł we mnie inwestować.Podsumowanie zaczołem u niego jako magazynier po
    okresie prubnym kierownik od roku jestem kier działu sprzedaży.Panie i Panowie
    warto szukać cały czas bo jak ktoś zauważył praca to towar kturym się
    kupczy,trzeba żeby ją zdobyć powalczyć i zapwniam was wiem co czuje człowiek
    szukający latami pracy.Moja żona stara się po wychowawczym już cztery lata i
    robi naprawdę wszystko.Pozdrawiam