PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy › Re: Poszukiwanie pracy
  • Data: 2002-10-01 21:26:15
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> postanowił uszczęśliwić całą
    ludzkość i ewentualnych kosmitów wiadomością

    > Wedlug mnie to generalnie sa przewaly, a co najwyzej czasami znalezc mozna
    > normalna rekrutacje.

    Ja mówię tylko za siebie i swoją firmę, a nie generalnie. Generalnie to
    zaryzykowałbym stwierdzenie, że masz rację ;), ale z drugiej strony
    prawdziwą porządną rekrutację to w tym kraju robi jakieś kilka firm, a
    ogromna większość serwisów netowych czy firm doradztwa to pionasy (tutaj
    służę przykładami z własnego doświadczenia, Ty pewnie też).
    Pozdro