PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy › Re: Poszukiwanie pracy
  • Data: 2002-10-02 11:01:52
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: "Maura" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Dante" <i...@g...pl> wrote in message news:anehr2$saf$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik Maura <m...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ane7gc$h08$...@n...mot.com...
    >
    > ja tez tak mysle ze cale bezrobocie w tym kraju jest zwiazane ze ludzie
    > szukaja pracyw innych zawodach niz powinni
    > szewc chce byc gornikiem , policjant ksiedzem , dziwka profesorem itd.
    >
    > przemysl najpierw zanim cos napiszesz...
    >
    > pozdr
    > Dante

    Wiesz, sęk w tym, że to jest moje przemyślenie - a do wygłaszania opinii
    własnej mam prawo. Nie decyduj za mnie jak mam myśleć i co pisać.
    A nie chodzi mi o sytuację zmiany zawodu, mój przedmówco, ale o sytuacje gdy
    wymaganych jest kilka ważnych dla danego stanowiska umiejętności - a
    kandydat może się wykazać raptem w połowie . Ale jest myśl: "wyślę
    zgłoszenie, co mi szkodzi". A potem rozczarowanie "jak to, dlaczego mnie nie
    zatrudnili?? przecież ja umiem to i owo".
    A gwarantuję, że co najmniej połowa aplikacji wysyłana jest właśnie w ten
    sposób - przynajmniej tak jest u mnie w firmie. Na 100 zgłoszeń może z 50
    odpowiada wszystkim wymogom.