PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracyRe: Poszukiwanie pracy
  • Data: 2002-10-02 16:13:51
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> postanowił uszczęśliwić całą
    ludzkość i ewentualnych kosmitów wiadomością
    > rozumiem,
    >
    > ale moze zdradz nam jakie firmy sa godne zaufania,
    > to skupimy sie tylko na tych co w jakims stopniu moga dac mi szanse.

    Powiedziałbym tak: Toyota w Wałbrzychu, Opel w Gliwicach, Bridgestone i może
    Volkswagen w Poznaniu... nic więcej mi do głowy nie przychodzi :(((. Może
    ktoś jeszcze się zetknął z porządną rekrutacją w jakiejś innej firmie? Bo
    przykładów na nieporządną to mógłbym przytaczać, że ho ho...
    Pozdro
    Coinneach